.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رفتار هيات دولت با نمايندگان مازندران دور از تدبير بود

علي کريمي فيروزجايي؛ نماينده بابل در مجلس، رفتار هيات دولت با نمايندگان استان مازنداران را به دور از تدبير و دور انديشي دانست و گفت: مجمع نمايندگان استان مازندران از هيات رئيسه مي‌‏خواهند براي جلوگيري ازتکرار بي‌‏احترامي‌‏ها به نمايندگان، به هيات دولت تذکر داده و موضوع را با دقت پيگيري کند.

نماينده بابل در گفت‌‏وگو با "ايلنا"،درخصوص علت اعتراض مجمع نمايندگان استان مازندران به هيات دولت توضيح داد: هميشه روال بر اين بوده است که در جلسات هيات دولت که در سفرهاي استاني تشکيل مي‌‏شود، مجمع نمايندگان استان نيز حضور مي‌‏يابند لذا بنده به اتفاق ديگر نمايندگان استان براي حضور درجلسه اخيرهيات دولت که هفته پيش به رياست احمدي نژاد در مازندران تشکيل شد به محل تشکيل اين جلسه درمحل استانداري مازندران رفتم.

وي ادامه داد: بعد از حضور در جلسه متوجه شديم که برخلاف گذشته صندلي نمايندگان را در رديف دوم و پشت سر اعضاي هيات دولت قرار داده‌‏اند ،به همين دليل به اتفاق و به نشانه اعتراض جلسه هيات دولت را ترک کرديم.

نماينده بابل با بيان اينکه دقايقي بعد از طرف رئيس‌‏جمهوري با ما تماس گرفتند و اعلام کردند تصميم رئيس‌‏جمهوري درباره نحوه حضور نمايندگان عوض شده است، گفت: اما چون از محل جلسه دور شده بوديم ديگر در جلسه شرکت نکرديم.

وي افزود: اين اقدم هيات دولت سبب تضعيف جايگاه و شان نمايندگان ملت مي‌‏شود به همين دليل ما براي دفاع از شان مجلس و نمايندگي جلسه را ترک کرديم و طي بيانيه‌‏ايي خواستار رسيدگي هيات رئيسه به اين موضوع شديم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آبان 1387
رفتار هيات دولت با نمايندگان مازندران عين تدبير بود ولازم بود كه نمايندگان دخالتي دركارقوه اجرايي نكنندو...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.918 seconds.